atas

Saturday 9 March 2013

:: malam yang... ::

..panas.


lately cuaca agak panas.bahangnya terasa sampai ke malam.lagila terasa sebab lemak dibadan sudah tebal.kakakaka.ok tak lawak.

menaip entry di kala anak dan suami hanyut dibuai mimpi.ehem.sedih pulak.saya tertidur tadi.pastu emir saya biarkan aje dengan suami.sungguh saya menjadi mama yang agak kurang bertanggungjawab sebab nak bawak diri pun tak larat.harap suami maafkan saya.kesian jugak.suami dah la keja kan.mujur hari ni dia cuti.tapi tetap kesian sebab 2 3 minggu ni dia kena masuk keje time off day.sebab penat punya pasal kekadang memang saya lupa diri.haihhh..moga-moga badan ni kuat la pasni.

pengalaman pregnant kali ni sangat mencabar.mencabar mental,emosi,tenaga, dan macam-macam la.ha ha ha.mcm ko sorang aje pregnant kan.tapi memang super letih.sakit pinggang la.baru 4 bulan.dah macam cacing kepanasan bila tidur.tak selesa ok.tapi ni bukan nak merungut.cerita je.hepi jugak dapat peluang pregnant lagi.rezeki oiiii...

petang tadi kononnya nak ke puchong.ade sales brg my dear.entah.saje nak jalan-jalan tengok.padahal bajet belum ada ni.sekali hujan.salah masuk jalan.last tersadai abiskan masa kat tesco apa entah.kelana jaya ke ape.patik kurang periksa.

tu pasal la balik terus collapse. daya tahan naik kereta lama-lama dah kurang.nak pulak melayan emir yusuf yang makin melasak itu..naik keta nak peluk mama lah.mujur dia tak amukkan.tidur je tadi masa jalan jam. hermm..tq 'abg long'.hik hik.gua tak percaya emir dah nak jadi abang.still macam baby lagi di mata saya.aiyorkk..

rasa nak mandi pulak tengah malam ni.serius badan belengas.ahhh..tak kira.nak basahkan badan jugak.tata



 

No comments: