atas

Thursday 7 March 2013

:: 19weeks ::

fuhh.

sudah 2013.ni entry pertama saya untuk tahun 2013. kagummm..

tetiba rasa kekok nak menaip apa.hahahaha..abisla cita-cita saya nak jadi penulis novel mcm ni.buat entry kat blog pun fail..

Alhamdulillah, usia kandungan dah masuk 19weeks. erm. macam-macam drama bila mengandung kali kedua ni.drama air mata.sebabnya kes nak wean off kan emir. tapi berkat doa dan usaha, alhamdulillah, emir dah berjaya minum susu fm. tapi kadang-kadang bila rindu tu dia mintak jugak nak bf.lepas rindu kot.

tips tu takde la.saya cuma doa,usaha tawakal.hari-hari doa.sambil tu usaha cari fm yang kena dengan selera emir.memang mencabar.dan syukur sangat semuanya berjalan seperti yang diharapkan.

bukan saya taknak teruskan bf emir.memang doktor cakap boleh je. tapi bila hamil ni,puting susu jadi sangatla sensitif.sakit gila kot.dengan letih tak ingat. dan saya syak susu saya pun makin kurang sebab lepas bf emir kompom minum air dengan banyaknya. kesian pulak kat emir.

inside tummy, alhamdulillah sihat aje setakat ni.saya takde alahan teruk.cuma kali ni, memang loya aje. hilang selera makan..letih jgn cakap la.sebab nak uruskan anak, rumah.memang kurang rehat. dulu masa pregnantkan emir saya tinggal dgn in-law.kekdg balik bertapa kat umah mak ayah sendiri.sangat manjakan diri la masa tu.

okla.itula update setakat hari ni.hahaha.sangap gila takde idea nak menaip.camana la nak jadi novelis berjaya nih


No comments: