atas

Monday 19 November 2012

:: Almost 12months and Sunway Lagoon ::

perghh perghh

Bismillah...

lamanya tak menaip.rasa sudah hilang skill nak menaip kat blog.skill nak kongsi cerita. dulu aku suka je menulis.dalam diari.masa zaman sekolah dulu la.masa jiwa tengah membara.harusla tulis pasal org yang aku suka.org tu aku suka dia.dia belum tentu suka aku.matikla.syok sendiri sungguh zaman remaja dulu kan.

masuk u, aku start belajar buat blog.pastu bosan guna blogdrive aku taip blog dekat friendster.bodo gila.aku taip citer pasal aku suka kawan aku dengan terlupanya aku bahawa dia dalam friendlist aku.dan dia baca blog aku tu.pastu dia tanya siapa.dan kenapa dengan aku yang jiwang.jiwang dengan siapa.lelaki mana yang aku suka.gituu

hoih.tetiba melencong.feeling feeling pulak tu.

baikla.Alhamdulillah..Emir Yusuf dah 11 bulan.next month...within beberapa hari dari sekarang, anak mama akan turn tu 12months. 1 tahun. masih tak percaya masa berlalu sangat pantas.rasa macam baru je lagi aku beranakkan emir yusuf.tetiba dah pandai panjat katil.

Emir yusuf belum pandai berjalan.berdiri sambil berpaut tu dah tahap phd dah.gigi ada lapan.4 atas,4 bawah.tapi syukur.dia bukan jenis suka menggigit orang.haha.dah pandai sentap kalau mama buat buat marah.terus letak muka kat lantai.pastu kuar air mata.sentap abis le tu

dah pandai dengar arahan yang lite lite.kalau tanya nak susu terus buat merengek manja.haa tu tanda nak susu la.kalau taknak dia buat tatau sambil merangkak penuh bergaya.suka tepuk screen tv.suka tepuk tangan.pandai tiru gaya mama buat twinkle twinkle.wahhh..hebat la anak mama.

takde plan pun nak buat besday party untuk emir yusuf.entahla.satu sebab taknak bebankan suami.dua.sebab aku pun bukan jenis sambut sambut besday ni.abis sangat beli kek je kot.pastu mama dengan ayah yang makan.kek pulak haruslah chocolate indulgence.haaa.kan mama dah over.sebab next weeknya pulak besday mama.mih mih mih

tajuk letak sunway lagoon.tapi malas la pulak nak taip.ni la bahana nak buat entry tapi sibuk baca blog orang.pastu kering idea.

dah.tido dulu.

we love you sayang!


No comments: