atas

Tuesday 4 September 2012

:: tentang aku ::

lama x update.asal nak update terus mati idea.asal ada idea,mesti malas nak online.punyalah banyak alasan.macam mana nak maju kan.hahahah


since ada anak memang 'me time' agak terhad.anak tido,emak pn tido.takpun sibuk setel keje umah.penat okeh jadi house wife.full time housewife.heran aku apalah yg tak abis abis keje umah ni.haha.sendiri sepah sebenarnya.


emir dah nk msk 9 bulan khamis ni.dah pandai merangkak.dah pandai panjat badan mama dan ayah.byk ragam.kalo aku memasak,dah tak aman.laju je dia dtg sambil panggil  "makkkkkkk".pantang betul dia kalo orang takde tepi dia.

aku masih belum bekerja walau dalam hati timbul rasa nak keje.nak penuhi impian sendiri.nak penehui kehendak hati.bukan tak bersyukur dengan apa yang ada.walaupun suami cuba penuhi hajat dihati.tapi aku kesianla.dia sendiri tak beli apa yg dia teringin takkan aku nak over pulak.

susah nak cakap hal ni.orang cakap best duduk kat rumah aje.memang best.tapi datang jugak agin sangap nak ade duit sendiri.fikir anak,mati kejap hasrat tu.

aku berdoa kat Allah swt,tunjukkan aku jalan terbaik.aku cuba jugak cari keje.aku amik exam.attend assessment.tinggal anak 1 malam.huhu.aku cuba.aku usaha.tapi bukan rezeki aku nk dpt keje tu.sbb aku betul2 doa,mintak Allah tujukkan aku apa yang terbaik utk aku since hati aku berbelah bahagi.nak keje ke tak.

haha.macam-macam aku ni.maklumah.aku manusia baiasa.kekadang terkonpius dengan kehendak diri.

takpe.aku ada banyakkkkk plan dalam otak.plan nak jana diri dan duit dari umah.semoga Allah swt beri aku lham dan bakat.semoga apa yang aku ingin buat ni tercapai.semoga aku jadi isteri dan mama yg membanggakan.Amin



semangat gila aku dengan tiba-tiba

No comments: