atas

Sunday 16 December 2012

:: Birthday Bash! ::

December datang lagi..

semenjak kecil,pasti hujung tahun yang akan aku tunggu-tunggu.december.betapa aku suka sangat december.

zaman sekolah semestinya sebab cuti sekolah.eh tapi dulu-dulu bulan 12 dah masuk sekolah kan.

ok.tu sebab yang tak penting.sebab pentingnya..i was born in december!!

hepi ok.orang lain dah berbulan masuk umur 17.aku masuk december baru feeling 17.sungguh muda u know. tapi tu la.kesian jugak.nak amik lesen motor pun lambat la jugak jawapnya.tapi ada aku kisah?

dah kawen dan beranak sorang ni, makin tertunggu bulan december aku.sebabnya, anak bujang aku pun lahir pada bulan december jugak.haaaaaaa.lagi double best sebab kompom ah suami tak lupakan besday aku.kikikiki.

Emir Yusuf genap 1 tahun secara rasminya pada 6hb. Hari Khamis. hadiah pertama untuk emir ialah mama dgn ayah bawak emir pegi klinik untuk jab 1 tahun tu.untuk kesihatan yang gitu. lepas tu balik rumah lepak-lepak.nak pantau kot-kot emir demam ke apa kan.mujur sihat alhamdulillah.so petang siapkan diri ke JJ rawang la kita. ayah dengan baik hatinya belanja mama makan pizza.emir pun makan jugak.dapat free carbonara.free meal for kid katanya.blasahhh.

tengah tunggu pizza tu,ayah cakap nak kuar pulak.rupanya nak gi SR belikan slice cake untuk anak tersayang.again, mama yang makan  dengan riang.dengan alasan nanti emir rasa mana menyusu ye sayang.

oleh kerana sudah lewat malam.saya akan sambung entry ini.

muahahahaahhahahaha

2 comments:

monstorious wife said...

Happy Birthday Emir dan Mama Emir!!

saidatulbadru said...

tq kak ilot

happy besday for u toooo