atas

Wednesday 15 May 2013

:: 28 weeks..and I feel weak ::

cop.sebak pulak.sebelum nak taip entry terbaca blog seorang ibu muda yang tabah.baru saje kehilangan anak yg berusia setahun 2 bulan.terus sebak sebab terbayang emir yusuf.sungguh sedih..

time macam ni.memang jiwa sangat halus.nak pulak berkaitan dengan anak.aduhai...lemah jiwa raga.bulan 3 yg lepas, anak kawan saya meninggal.usia baru 6 bulan.saya ni sedih tatau nak cakap.nak call kawan saya tu, saya tatau.dia sudi tak nak bercakap ke ape.tapi sekarang saya tau kawan saya dah boleh terima.tengok dia happy je dalam FB.tapi hati dia siapa yang tahu kan.saya doakan kawan saya tu terus tabah la. bukan senang nak terima sebuah kehilangan kan.nak pulak anak sendiri...

ok.kandungan saya dah masuk ke usia 28weeks. makin takde tenaga sekarang ni.tapi saiko diri jugak untuk buat keje umah.nak urus anak.nak harapkan suami pun dia penat.keje bagai nak rak sbb nak kumpul duit before saya bersalin ni.

Alhamdulillah.syukur sangat emir yusuf dan pandai berjalan.masa mother's day aritu. happy la saya.sebab orang asyik tanya kan.stress nak terang kat diaorg.so bila emir yusuf dan berjalan ni, rasa macam okla sikit.tahu diaorang amik berat.tapi asyik betul la nak ulang ayat yang sama.i is boring ok.cuba cakap yg positif.ni balik balik cakap anak saya takutla.gayat la.padahal belum sampai seru dia nak jalan.kalau takut takdenya dia berani panjat sana sini.

wah emo pulak iols.

sekarang saya adalah malas nak masak.satu sebab saya tak larat.dua sebab suami pun kadang-kadang tak makan.saya lagi la.kadang-kadang takde selera makan..last saya ajak suami beli lauk aje.sejenis dua.memang kurang makan sekarang.tapi time ade selera boleh tahan pelahap.hahaha

esok kena pegi klinik.ade monthly check up.hope semuanya selamat dan sihat la.dah masuk 7months ni memang mode panic,berdebar-debar je yang on.

okla.itu saja.bye-bye

No comments: