atas

Saturday 21 April 2012

:: kesayangan ::


budak botak kesayangan

setiap hari rasa tak terluah betapa sayangnya saya pada si kecil ini. setiap hari rasa cinta ini tak pernah kurang. tak pernah luak. makin bertambah dan bercambah.sungguh dia terlalu istimewa di dalam hati saya.

2 tahun lepas,waktu ini, saya tak pernah terbayang saya akan ada anak secomel ini.ehem.ok tipu.mungkin ada terberangan.normal la.mood gatal datang.siap reka cipta nama anak.padahal masa tu tengah bertunang.eh sebenarnya nama anak saya ni dah wujud pada tahun 2006.ngeh ngeh.betapa advance melampau berangan saya masa tu.

saya suka nama emir since umur 19thn.ye saya poyo.ahak ahak.tapi ketahuilah nama memang saya simpan dalam hati khas untuk anak saya.masa start couple dgn abg shark,waktu gatal kami terborak pasal nama kesukaan untuk anak (ter kata kau.padahal gedik).abg shark come out with nama yang sungguh islamic.saya insaf.heh heh.maklumla.saya nak nama yg moden gitu.pastu bila dah kompom nak kawen sekali lagi mood gatal sampai.kami bincang nama anak.ye ye.memang gedik. tak payah kutuk dalam hati.

akhirnya, bila disahkan mengandung, terus kitaorang tak toleh belakang.terus decide nama anak lelaki emir yusuf.simple dan hensem.hik hik.

abg shark suka nama yusuf.saya suka emir.so gabungan kasik fair la kan since masing masing bekerjasama hasilkan anak,so tercipta la emir yusuf.

emir yusuf dan 4bulan.cepatnya...macam tak puas peluk peluk cium dia.dah besar nanti mesti tak suka mama peluk cium dah.wuuuu

kebolehan emir yusuf sekarang
  • pandai menirap.kebolehan menirap sebenar pada umur 3bulan 10hari.terkejut saya sebab dia tak pernah nak praktis sangat pun.sampai ada orang cakap anak saya lembikla..apa la kan.takpe.janji anak saya sihatt.sekaliiii..dia menirap semua orang yang komen komen tu terdiam uolls.
  • dah mula berpusing dan kedepan.orang panggil ape eh?
  • sudah pandai menyembur air liur.makin gugurla rambut mama sayangggg.
  • suka dgn ayah dia.hoih.jeles saya.kalau dengan ayah bukan main.dengar suara ayah,tengah menangis terus diam.huhu
  • makin ensem.cute macam mak dia.
eh.tetiba pening pulak.nak tido la.babai

No comments: